JET LINE – AGNIESZKA MASZEWSKA

Akcję „Operacja Czysta Rzeka” uważamy za ważną, mądrą, potrzebną i realnie zmieniającą stan rzeczy, dlatego wspieramy ją ponownie. Jesteśmy firmą reklamową i wiemy, jak działają nasze nośniki oraz jaką moc ma reklama out of home – dlatego chętnie wspieramy inicjatywy, które są nam bliskie.

Na co dzień działamy out of home, zajmujemy się komunikacją w przestrzeni. W naturalny sposób zwracamy uwagę na otoczenie, bo tworzy ono kontekst naszej pracy i naszych nośników. Jest ono dla nas ważne, a skoro nie w każdym wypadku mamy na coś wpływ – działamy tam, gdzie możemy i jak możemy.

Akcji „Operacja Czysta Rzeka” udostępniliśmy nasze cyfrowe ekrany MORE we wszystkich siedmiu największych miastach w Polsce. Dzięki temu spot zapraszający do udziału w akcji został wyświetlony ponad 2 miliony razy!

Dzięki większej wrażliwości i świadomości, osobistym doświadczeniom i wiedzy, ale również w wyniku mody i poczucia obowiązku, nasza branża świetnie wie, że produkowanie i reklamowanie tego, co wyprodukowane jest wyzwaniem także dla środowiska. Uważamy, że do trwałej zmiany nawyków potrzebny jest czas, edukacja i tworzenie ludziom określonych możliwości. Rola biznesu, szczególnie dużego, jest w tym znaczna, ale to, że mały biznes ma mniejszy potencjał, nie znaczy, że nie powinien go dostrzegać i wykorzystywać. Uważamy, że reklama produktów, usług czy idei może być prowadzona bardziej lub mniej odpowiedzialnie wobec środowiska i świadomie wybieramy pierwsze rozwiązania. Między innymi stąd nasze inwestycje w sieć MORE. Każdy format reklamy outdoorowej ma swoje zalety, ale akurat ekologiczność jest wielką przewagą digital out of home. Reklamy przygotowane, zapisane i wyemitowane w postaci cyfrowej zostawiają po sobie mniejszy ślad, ich utylizacja jest nieskomplikowana, a w razie literówki na którymkolwiek etapie, łatwo jest skorygować błąd i poprawić spot.

Jakiś czas temu zebraliśmy małe rzeczy, które składają się na naszą filozofię działania: jak utylizujemy plakaty reklamowe, dlaczego monitorujemy rynek oświetleniowy i testujemy rozwiązania, jakie druki zamawiamy i dlaczego zrezygnowaliśmy z firmowych gadżetów – przeczytacie o tym na naszym blogu: https://jetline.pl/aktualnosci/ekologia-w-ooh.

Tu napiszemy o inicjatywie najważniejszej. W 2012 r. odbyły się pierwsze dwa Rejsy Odkrywców, które rok później dały naszą Fundację Rejs Odkrywców. Organizujemy rejsy dla młodzieży na morzach i jeziorach, dzielimy się żeglarską pasją i w ten sposób pomagamy iść dobrą drogą tym, którzy tego potrzebują. W czasie przygotowań zawsze zwracamy uwagę na zachowania i nawyki, porządek na biwakach, sposób korzystania z wody na żaglowcu itp. Żagle to natura i nie da się pływać bez szacunku do natury. W Fundacji uczymy jej w praktyce.

Agnieszka Maszewska, szefowa komunikacji i marketingu w Jet Line

Nasza strona używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych, więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności