SPONSOR STRATEGICZNY

Polska firma Formaster, właściciel marki Dafi, dołącza do akcji Operacji Czysta Rzeka po raz trzeci. W tej edycji skupimy się na podkreśleniu wartości produktów wielokrotnego użytku oraz ich pozytywnego wpływu na środowisko.

SPONSOR OFICJALNY

Strategia PepsiCo w zakresie wywierania pozytywnego wpływu na ochronę zasobów wody koncentruje się na działaniach mających na celu usprawnienie gospodarki tymi zasobami w samym przedsiębiorstwie oraz we wszystkich lokalizacjach, w których prowadzi ono działalność. Firma PepsiCo dołącza do akcji Operacji Czysta Rzeka już po raz piąty. Tak jak w ubiegłych edycjach, pracownicy firmy PepsiCo posprzątają tereny nadwiślańskie w Warszawie.

SPONSOR OFICJALNY

Firma Kärcher dołącza do Operacji Czysta Rzeka po raz drugi. Działania firmy mają na celu zmniejszenie emisji w produkcji, recykling surowców oraz redukcję plastikowych opakowań. Ochrona środowiska i klimat stanowią fundament działań marki. Redukcja, ponowne wykorzystanie, recykling, to trzy filary strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Od 2021 roku wszystkie fabryki Kärcher na całym świecie wykorzystują do produkcji zieloną energię elektryczną.

SPONSOR wspierający

Firma YORK wspiera akcje Operacji Czysta Rzeka po raz trzeci. YORK zapewnia niezbędne worki na śmieci, które przekazujemy uczestnikom na nasze wiosenne i letnie akcje sprzątania. 100% odpadów z PP i PET powstałych podczas procesów produkcyjnych firmy YORK zostaje przetworzonych na inne wyroby. Marka stosuje obieg zamknięty, dbając o znikome zużycie wody w procesie produkcji.

Sekcja z osobnych kontenerów

PARTNERZY WSPIERAJĄCY
SPONSOR SZTABU GŁÓWNEGO
SPONSOR SZTABU GŁÓWNEGO
SPONSOR SZTABU GŁÓWNEGO
SPONSOR SZTABU GŁÓWNEGO
SPONSOR SZTABU GŁÓWNEGO
PARTNER TECHNOLOGICZNY
PARTNER
REKLAMOWY
PARTNER
REKLAMOWY
PARTNER MERYTORYCZNY

Partnerzy o akcji

FORMASTER – KATARZYNA BURSZTEIN

Marka Dafi już po raz trzeci angażuje się w jedną z największych w Polsce inicjatyw związanych ze sprzątaniem rzek – Operację Czysta Rzeka. Jako Sponsor Strategiczny jesteśmy dumni, że możemy wspierać działania, które realnie wpływają na ochronę środowiska. W ubiegłym roku, wspólnie z naszymi pracownikami, wolontariuszami, zaproszonymi gośćmi, podczas akcji

Czytaj więcej

PEPSICO POLAND – JULIAN KRZYŻANOWSKI

PepsiCo już od lat konsekwentnie realizuje cele w obszarze zrównoważonego rozwoju. Szczególny nacisk kładziemy na zaangażowanie firmy w realizację celów, które pozwolą wdrożyć zmiany prowadzące do zapewnienia lepszego jutra dla wszystkich mieszkańców planety. Wśród tych zamierzeń znajdują sięobszary takie jak działania na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu, wdrażanie zasad zrównoważonego i

Czytaj więcej

Kärcher – ŁUKASZ PALCZAK

Woda to cenny, być może najcenniejszy zasób, jaki istnieje. W Kärcher “Razem działamy dla czystego świata” to dla nas naturalne, bo nasze produkty służą czystości i czyszczeniu.  Nasze urządzenia czyszczące projektujemy tak, by oszczędzały wodę. Cały czas pracujemy nad kolejnymi innowacjami, które pomagają oszczędzać ten drogocenny zasób. W Kärcher rozumiemy

Czytaj więcej

FORMASTER – KATARZYNA BURSZTEIN

Marka Dafi już po raz trzeci angażuje się w jedną z największych w Polsce inicjatyw związanych ze sprzątaniem rzek – Operację Czysta Rzeka. Jako Sponsor Strategiczny jesteśmy dumni, że możemy wspierać działania, które realnie wpływają na ochronę środowiska. W ubiegłym

Czytaj więcej

PEPSICO POLAND – JULIAN KRZYŻANOWSKI

PepsiCo już od lat konsekwentnie realizuje cele w obszarze zrównoważonego rozwoju. Szczególny nacisk kładziemy na zaangażowanie firmy w realizację celów, które pozwolą wdrożyć zmiany prowadzące do zapewnienia lepszego jutra dla wszystkich mieszkańców planety. Wśród tych zamierzeń znajdują sięobszary takie jak

Czytaj więcej

Kärcher – ŁUKASZ PALCZAK

Woda to cenny, być może najcenniejszy zasób, jaki istnieje. W Kärcher “Razem działamy dla czystego świata” to dla nas naturalne, bo nasze produkty służą czystości i czyszczeniu.  Nasze urządzenia czyszczące projektujemy tak, by oszczędzały wodę. Cały czas pracujemy nad kolejnymi

Czytaj więcej